preskoči na sadržaj

Osnovna škola Petra Hektorovića Stari Grad

Login
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Kalendar školske godine 2023./2024.

Letak "Protiv elektroničkog nasilja"

Korisni linkovi

   

             

 

         

  

Brojač posjeta
Ispis statistike od 19. 4. 2023.

Ukupno: 23438
Danas: 61
Arhiva dokumenata
Raspored - NIŽI

Raspored - VIŠI

Raspored - PŠ

Raspored zvona

Dokumenti

Linkovi na filmove naših učenika:

"THE CURSE OF THE GIANT SNAIL"

"BEYOND THE WALL"

Virtualna knjižnica

Novosti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Dječji povijesni vodič
Autor: Linda Kuničić, 28. 11. 2011.

Promocija vodiča „Starogradsko polje- baština UNESCO-a“

      Učenici i profesori Osnovne škole Petra Hektorovića promovirali su dječji povijesni vodič „Starogradsko polje- baština UNESCO-a“, koji se održao 19. rujna ove godine u Starom Gradu na Hvaru. Povijesni vodič predstavili su široj javnosti ravnatelj prof. Ivan Jurkić u ime izdavača, gradonačelnica Đurđica Plančić, prof. dr. Ivo Rendić Miočević recezent, i urednik dječjeg povijesnog vodiča prof. Vinko Tarbušković.


  Povijesni vodič je djelo učenika osnovne škole koji su kroz tekst, likovni izričaj i fotografiju prikazali na jednostavan ali metodički interesantan i poučan način Starogradsko polje uključujući i staru gradsku jezgru. Učenici su obilaskom muzeja, crkava, arheoloških lokaliteta u gradu i okolici svoja znanja i zapažanja pretočili u vodič. Ovo je najbolji način da se djeca upoznaju sa baštinom svoga otoka, koja je dio svjetske kulturne baštine, te na taj način prezentiraju otok Hvar i Hrvatsku domaćim i stranim turistima te daju svoj obol razvoju kulturnog turizma.

   Vodič je nastao u sklopu projekta, pod nazivom „Turistička kultura“. Cilj je bio uključiti djecu osnovnoškolskog uzrasta u aktivno istraživanje zavičajne povijesti, te pružiti znanja iz povijesti Staroga Grada i otoka Hvara koji su sastavni dio hrvatske i svjetske povijesti. Zajedno smo obišli Muzej Staroga Grada, muzejsku zbirku Dominikanskog samostana, lokalitet Remetin vrt, crkve u gradu i okolici, pogotovo lokalitete po Starogradskom polju .                         Sve nabrojeno je u srpnju 2008. godine postalo dijelom UNESCO-ve baštine. Dobivene rezultate, nakon višemjesečnog rada, prezentirali smo u obliku mentalnih mapa, panoa i eseja. Bilježili smo sve faze u izvođenju isključivo terenske nastave i sakupili bogatu fotodokumentaciju. Na kraju smo čitav rad na projektu prezentirali kroz izradu dječjeg povijesnog vodiča, «Starogradsko polje- baština UNESCO-a».

   Moja uloga kao profesora povijesti i pedagoga  bila je osposobiti djecu za samostalan istraživački rad kako bi usvojili znanja i vještine koje su pridonijele nastanku ovog vodiča. Uloga  je ponajviše bila mentorska, kako bi učenici stječući znanja o bogatoj prošlosti ovog grada i otoka Hvara, u budućnosti  bili osposobljeni tu prošlost i prezentirati. Djecu je nužno potaknuti na ljubav prema baštini svoga grada, kako bi bili njezini vjerni čuvari i oni koji će tu baštinu znati prenijeti budućim generacijama.

   Nositelji ove izvannastavne aktivnosti bili su učenici koji su godinama sudjelovali u ovom projektu, uz podršku ravnatelja i  učitelja. Učenici su uz interaktivni rad sami dolazili do rezultata i izveli pilot- projekt samostalno. Na kraju smo sve to uz pomoć profesorice likovnog odgoja uobličili u dječji povijesni vodič- kao završni čin samog projekta.

   Učenici su se na ovaj način osposobljavali za samostalan rad. Postali su mali, ali vrijedni istraživači povijesti. Kalili su se do te mjere da sami sudjeluju u očuvanju i prezentaciji naše kulturne baštine. Kroz rad s prijateljima i mentorima naučili su se komunikaciji i prezentaciji svoga rada.

   Na kraju projekta, ovom gradu i školi, ostaje kao pisano svjedočanstvo dječji povijesni vodič, koji očima djece prezentira grad kakvim ga oni doživljavaju te na taj način pokazuju da sami mogu kreirati svoju budućnost. Sam rad neka bude iskorišten u turističko- promidžbene svrhe na čast naših predaka koji su podizali ovaj grad, ali i opomena da tu bogatu prošlost, baštinu i tradiciju znamo očuvati za budućnost. U ime djece. 

 

 

                                                                                  Vinko Tarbušković, prof.      





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Dokumenti


Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Dječji povijesni vodič
Autor: Linda Kuničić, 28. 11. 2011.

Promocija vodiča „Starogradsko polje- baština UNESCO-a“

      Učenici i profesori Osnovne škole Petra Hektorovića promovirali su dječji povijesni vodič „Starogradsko polje- baština UNESCO-a“, koji se održao 19. rujna ove godine u Starom Gradu na Hvaru. Povijesni vodič predstavili su široj javnosti ravnatelj prof. Ivan Jurkić u ime izdavača, gradonačelnica Đurđica Plančić, prof. dr. Ivo Rendić Miočević recezent, i urednik dječjeg povijesnog vodiča prof. Vinko Tarbušković.


  Povijesni vodič je djelo učenika osnovne škole koji su kroz tekst, likovni izričaj i fotografiju prikazali na jednostavan ali metodički interesantan i poučan način Starogradsko polje uključujući i staru gradsku jezgru. Učenici su obilaskom muzeja, crkava, arheoloških lokaliteta u gradu i okolici svoja znanja i zapažanja pretočili u vodič. Ovo je najbolji način da se djeca upoznaju sa baštinom svoga otoka, koja je dio svjetske kulturne baštine, te na taj način prezentiraju otok Hvar i Hrvatsku domaćim i stranim turistima te daju svoj obol razvoju kulturnog turizma.

   Vodič je nastao u sklopu projekta, pod nazivom „Turistička kultura“. Cilj je bio uključiti djecu osnovnoškolskog uzrasta u aktivno istraživanje zavičajne povijesti, te pružiti znanja iz povijesti Staroga Grada i otoka Hvara koji su sastavni dio hrvatske i svjetske povijesti. Zajedno smo obišli Muzej Staroga Grada, muzejsku zbirku Dominikanskog samostana, lokalitet Remetin vrt, crkve u gradu i okolici, pogotovo lokalitete po Starogradskom polju .                         Sve nabrojeno je u srpnju 2008. godine postalo dijelom UNESCO-ve baštine. Dobivene rezultate, nakon višemjesečnog rada, prezentirali smo u obliku mentalnih mapa, panoa i eseja. Bilježili smo sve faze u izvođenju isključivo terenske nastave i sakupili bogatu fotodokumentaciju. Na kraju smo čitav rad na projektu prezentirali kroz izradu dječjeg povijesnog vodiča, «Starogradsko polje- baština UNESCO-a».

   Moja uloga kao profesora povijesti i pedagoga  bila je osposobiti djecu za samostalan istraživački rad kako bi usvojili znanja i vještine koje su pridonijele nastanku ovog vodiča. Uloga  je ponajviše bila mentorska, kako bi učenici stječući znanja o bogatoj prošlosti ovog grada i otoka Hvara, u budućnosti  bili osposobljeni tu prošlost i prezentirati. Djecu je nužno potaknuti na ljubav prema baštini svoga grada, kako bi bili njezini vjerni čuvari i oni koji će tu baštinu znati prenijeti budućim generacijama.

   Nositelji ove izvannastavne aktivnosti bili su učenici koji su godinama sudjelovali u ovom projektu, uz podršku ravnatelja i  učitelja. Učenici su uz interaktivni rad sami dolazili do rezultata i izveli pilot- projekt samostalno. Na kraju smo sve to uz pomoć profesorice likovnog odgoja uobličili u dječji povijesni vodič- kao završni čin samog projekta.

   Učenici su se na ovaj način osposobljavali za samostalan rad. Postali su mali, ali vrijedni istraživači povijesti. Kalili su se do te mjere da sami sudjeluju u očuvanju i prezentaciji naše kulturne baštine. Kroz rad s prijateljima i mentorima naučili su se komunikaciji i prezentaciji svoga rada.

   Na kraju projekta, ovom gradu i školi, ostaje kao pisano svjedočanstvo dječji povijesni vodič, koji očima djece prezentira grad kakvim ga oni doživljavaju te na taj način pokazuju da sami mogu kreirati svoju budućnost. Sam rad neka bude iskorišten u turističko- promidžbene svrhe na čast naših predaka koji su podizali ovaj grad, ali i opomena da tu bogatu prošlost, baštinu i tradiciju znamo očuvati za budućnost. U ime djece. 

 

 

                                                                                  Vinko Tarbušković, prof.      





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju